BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

teisipäev, 1. märts 2011

Hea Teeninduse Kuu

Hea Teeninduse Kuul arendatakse eestlaste teeninduskultuuri
1. märts 2011

Hea Teeninduse Kuu traditsioon ulatub aastasse 2003 ning on loodud selleks, et propageerida hea teeninduse põhimõtteid ning väärtustada teenindaja ametit.

Organisatsiooni Heateenindus.ee poolt ellu kutsutud aktsiooni eesmärk on üleskutse kolmele osapoolele:
teenindajale – et pakkuda parimat teenindust;
organisatsioonile – et arendada oma teenindajaid ning märgata parimaid;
kliendile – et märgata head teenindust ning sellest ka teada anda.

Selleks on Hea Teeninduse Kuu raames toimumas rida erinevaid tegevusi:
„Kiida Teenindajat 2011” kampaania, mis kestab terve märtsi kuu;
„Parima Teenindaja Konkursid Tartus, Tallinnas ja Eestis ning
Hea Teeninduse seminaripäevad Tartus ja Tallinnas.

„Kiida Teenindajat 2011” kampaania kutsub klienti üles head teenindajat kiitma ning hindama teeninduskohta soovitusindeksi abil. Indeks põhineb eeldusel, et head teenindust on inimesed valmis ka sõpradele soovitama. Lisaks teenindaja ja teeninduskoha ära märkimisele küsime kliendilt ka lihtsa küsimuse – „Kui tõenäoliselt soovitaksite seda ettevõtet oma sõbrale või kolleegile?”

Kõik kliendid üle Eesti saavad häid teenindajaid kiita internetis aadressil www.heateenindus.ee. Samuti on võimalik kiidusõnad edasi anda numbril 1182. Kuu lõpus
saavad enim kiitust pälvinud teeninduskohad tunnistuse ja uksekleebise „Kliendid kiidavad".

„Tartu, Tallinna ja Eesti Parim Teenindaja 2011” konkursid saavad alguse 7.märtsil
Samaaegselt on Heateenindus.ee veebikeskkonnas käimas Tartu, Tallinna ja Eesti Parimate Teenindajate konkursid. Tartu Parim Teenindaja selgub 18.märtsil. Tallinna ja Eesti Parimad teenindajad kuulutatakse välja 31.märtsil Tallinna Hea Teeninduse Päeval.

Varasemad konkursivõitjad on öelnud, et osalemine Parima Teenindaja konkurssidel on olnud väga arendav ja motiveeriv ning positiivne kogemus on andnud juurde enesekindlust, julgust ja kinnitust, et me pakume oma klientidele oma teenindusega väärtust.

Hea Teeninduse Kuu raames toimub ka kaks Hea Teeninduse Päeva, neist üks 9.märtsil Tartus ja teine 31. märtsil Tallinnas.

Hea Teeninduse Kuu koos kõigi ettevõtmistega on sündinud organisatsiooni Heateenindus.ee, selle looja Urmas Kõiv’i ning Eesti Parimate Teenindajate koostöös.
Hea Teeninduse Päevasid on juhtimas Eesti Parimad Teenindajad Kaia Tammekänd ja Ketlyn Villem ning laval on näha-kuulda ka teisi Parimaid Teenindajaid läbi aegade.

0 comments: