BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

teisipäev, 20. november 2007

"Ole nähtav - kanna helkurit! Sind oodatakse koju!"

MAANTEEAMETI PRESSITEADE
29.10.2007

Algas helkurikampaania " Ole nähtav - kanna helkurit! Sind oodatakse koju!"

29. oktoobril alustas Maanteeamet koostöös Politsei ning Eesti Riikliku Autoregistrikeskusega helkuri kandmise vajalikkust selgitava liiklusohutuskampaaniaga "Ole nähtav - kanna helkurit! Sind oodatakse koju!"
Kampaania eesmärgiks on jätkuvalt inimestele südamele panna helkuri kasutamise olulisust ning sellega vähendada pimedas jalkäijate- ja jalgratturitega juhtuvate liiklusõnnetuste arvu.
Aastal 2006 hukkus pimeda ajal liigeldes kokku 35 ning sai vigastada 245 jalakäijat. Neist asulavälisel teel pimeda ajal liigeldes hukkus 28 ja sai vigastada 43 jalakäijat.
Käesoleva aasta 10 kuuga on pimeda ajal juhtunud juba 25 väga raskete tagajärgedega õnnetust, mis olid seotud märgatavust tagava varustuse mittekasutamisega.
Seekordne helkurikampaania on üles ehitatud lihtsale, kõiki puudutavale inimlikule sümbolile, mis kõneleb jalakäijatega arusaadavas keeles: Kui Sa helkurit ei kanna, võid põhjustada muret ja kannatusi ka oma lähedastele. Palun tuleta oma lähedastele meelde, et ka nemad kannaksid pimedal ajal helkurit!
Kampaania teavituskanalitena kasutatakse televisiooni, raadiot, välimeedia reklaamtahvleid, vallalehti, Elektriraudtee ronge, ETK ja Selveri kauplusi.
Kampaania on valminud Maanteeameti tellimusel ning Politsei, ARK ja Eesti Ringhäälingute Liidu toetusel. Meediakampaania ideelahendus ja kasutatavad materjalid on valminud reklaamibüroos AGE McCann. Erilahendused koostöös Ambient Marketing OÜ-ga.
Maanteeamet tuletab kõikidele jalakäijatele veelkord meelde, et Liikluseeskiri kohustab maanteel jalakäijat kõndima vasakpoolsel teepeenral ning pimedas alati kasutama helkurit.

Ole nähtav - kanna helkurit! Sind oodatakse koju!

0 comments: