BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

esmaspäev, 19. aprill 2010

90 a Põltsamaa mahlu

Põltsamaal täitub 90 aastat mahlatootmist
Põltsamaa Felixi pressiteade 19.04.2010

Tänavu 90 aastat tagasi alustas tegevust Eesti Tarvitajateühistute Keskühisuse Põltsamaa Tehased, mis on tänase Eesti juhtiva toiduainetööstuse ettevõtte Põltsamaa Felixi eelkäija.

Kui Põltsamaal on eri aegadel toodetud nii piiritust, kartulihelbeid, kohvi, tärklist, puu- ja aedviljahoidiseid kui ka marjaveine, siis täna valmivad Põltsamaal peamiselt mahlad, aga ka kastmed, konserveeritud köögiviljad, valmistoidud ja veinid.

„Põltsamaa toiduainetööstusel on austusväärne ja värvikirev ajalugu, lisaks peamistele tootesuundadele on sellele lisanud vürtsi kohvi ja tärklise tootmine, aga ka tuubitoidu tegemine kosmonautidele. Läbivaks jooneks on kõigil neil aastakümnetel olnud eestimaise tooraine eelistamine ja seda traditsiooni jätkame oma tööstuses ka tänapäeval,“ rääkis ettevõtte juhatuse esimees Anti Orav.

Põltsamaa tähistab juubeliaastat uuenenud logo ning mahlapakkidega, mille disainis on ühendatud traditsioonid ja kaasaegsus. Lisaks välimusele täiustas ettevõte mitmete mahlade maitseomadusi, sealhulgas on näiteks multimahlajoogis varasemast 20% kõrgem mahlasisaldus. Põltsamaa logo on muudetud väljapaistvamaks ning nooremaks, esile on toodud kaubamärgile ajalooliselt iseloomulik P täht - õuna sümbol. Põltsamaa investeeris kaubamärgi ning mahlauuendusse kokku ca 2 miljonit krooni.

Põltsamaa Felix on 150 töötajaga Põltsamaa suurim tööandja, mille 2009. aasta käive ulatus 256 miljoni kroonini, mis on võrreldes eelmise aastaga, tingituna üldisest tarbimise langusest 15% väiksem. Eksport moodustas kolmandiku kogumüügist.

Põltsamaa Felix toodab ja turustab ligi 300 toodet kaheksa erineva kaubamärgi all, nendest tuntuimad on Felix ketšup, Põltsamaa mahlad, Pai smuuti, Grandiosa pizza ning Abba kalatooted.

0 comments: